شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند آدیداس)

برای دانلود مستقیم فایل شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند آدیداس) اینجا کلیک کنید 

 

 شناسه فایل شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند آدیداس)   55383
 لینک مشاهده تصویر فایل  http://kialink.ir/img_project/5908_1479132287.jpg
 حجم فایل برای دانلود  –MB–
 موضوع فایل  مدیریت
 موضوعات دیگر  
 تعداد دفعات دانلود فایل  —-
 میزان رضایت مندی از این فایل  —-

شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند آدیداس)

شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند (مورد مطالعه: برند آدیداس)

چکیده هدف از پژوهش حاضر مطالعه و شناسایی عوامل موثر بر شیفتگی به برند به عنوان یکی از مهمترین متغیرها در قلمرو ارتباطات مصرف‌کننده-برند است. در حوزه برندینگ، ارتباطات مصرف‌کننده-برند بیان می‌کند که برندها می‌توانند به عنوان یک شریک فعال در رابطه با مصرف‌کنندگان‌ خود تعریف شوند و بر این اساس واجد خصوصیاتی باشند که افراد در روابط میان‌ فردی‌شان تجربه می‌کنند. شیفتگی به برندبه عنوان یکی از جدیدترین مفاهیم در حوزه…

 

Author: aramfar

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *